خدایا....

خدايا

خواستم بگويم تنهايم            

اما...

نگاه خندانت مرا شرمگين کرد

چه کس بهتر از تو......

ولی عجيب دلتنگم........خسته ام از خودم

راستی خدایا

دلم هوای ديروز را کرده

هوای روزهای کودکی را

روزهای بدون گناه و غصه و درد.......

دلم می خواهد مثل ديروز قاصدکی بردارم

آرزوهايم را به دستش بسپارم تا برای تو بياورد.....

دلم می خواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرين کنم

الفبای زندگی را

می خواهم خط خطی کنم تمام آن روزهايی که دل شکستم و دلم را شکستند

دلم می خواهد اين بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان

هر چه می خواهيد بکشيد

اين بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو

دلم می خواهد ...…

هییییییییییییییی.......

این پست یه درد و دلی با پروردگار عالمیان بود و مخاطب خاصی ندارد.




نظرات شما عزیزان:

fati
ساعت15:09---12 بهمن 1394
دمش گرم...
باران را میگویم به شانه ام زد و گفت بس است دیگر امشب من بجایت می بارم.


دلتنگ
ساعت12:09---10 بهمن 1393
باز هم صبح شد ، پروردگارا :
از اینکه یکبار دیگر مرا لایق حیات دانستی سپاسگزارم
از اینکه فرصت یک شروع مجدد را به من عطا کردی متشکرم
از تو میخواهم به من درک و درایتی بیش از پیش ببخشی تا امروز اشتباهات دیروز را تکرار نکنم
فرصتهایی که در اختیارم قرار میدهی از دست ندهم و از یاد نبرم که شاید فقط برای امروز بتوانم دوستانم و یارانم را دوست بدارم !
پاسخ:خدایا سپاسگزارم......


پیمان
ساعت11:08---10 بهمن 1393
عادت ندارم درد دلم را ،
به همه کس بگویم ..! ! !
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم.. ،
تا همه فکر کنند . . .
نه دردی دارم و نه قلبی
پاسخ:گنجشک می خندید به اینکه چرا هر روز/بی هیچ پولی برایش دانه می پاشم......من می گریستم به اینکه حتی او هم/محبت مرا از سادگی ام می پندارد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 9 / 11 / 1393برچسب:خدایا,,,,, | | نويسنده : ساده دل |