خدایا...

خدایا شکرت که دوران نقاهت را به سلامتی دارم طی میکنم

ولی فقط یه خواهش دارم اونم این که :




نظرات شما عزیزان:

رهگذر...!
ساعت17:36---17 بهمن 1393
خدا بد نده همشهری .......مریض بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره......خداروشکر الان خوبم.......ممنون........


رهگذر...!
ساعت17:34---17 بهمن 1393
افق تاریـک،

دنیا تـنگ،

نومیدی توان فرساست، می دانم!

ولیکن ره سپردن در سیاهی، رو به سوی روشنی زیباست!




reza
ساعت11:20---17 بهمن 1393
سلام داداش خدا بد نده تازه خبردار شدم.
الان خوبی؟؟؟؟
کور بشه چشمی که نمیتونه موفقیت و خوشی تو رو ببینه
فدایی داری داداش گلم
شرمنده دیر فهمیدم
پاسخ:سلام داداش....دشمنت شرمنده......آره بدجور ناخوش احوال بودم سه روز بود که نمیتونستم بلند شم ولی خداروشکر الان بهتر شدم........خداروشکر.....قربانت داداش........ارادت


امیرحسین
ساعت19:57---16 بهمن 1393
چه خدای مهربانی داریم ...
می تواند مچ ما را بگیرد ...

ولی همیشه دست مارا می گیرد.
پاسخ:بله کاملا درسته..........من که همیشه شرمنده خداوند رحمان هستم.......خدایا شکرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 16 / 11 / 1393برچسب:خدایا،دوران نقاهت, | | نويسنده : ساده دل |